4-10-2014 - Reisverslag uit Ferentillo, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu 4-10-2014 - Reisverslag uit Ferentillo, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu

4-10-2014

Door: Ellen en Leon

Blijf op de hoogte en volg LeonEllen

04 Oktober 2014 | Italië, Ferentillo

Beste allemaal,
Bedankt voor de reacties. Met Ellen gaat het al wat beter. Knie iets minder dik en linker pootje gaat weer de goeie kant op. Alleen nog wel spierpijn door het verkrampen van de spieren tijdens haar val. De Italiaanse nazomerwarmte zal haar goed doen. Inmiddels zijn we neergestreken in het gebied waar we onze wandeling beëindigd hebben. We zitten in een gerestaureerde molen. Heel oud maar wel mooi. De eigenaresse komt uit Rome en was extra naar hier gekomen om ons de sleutel te geven. Onze keuken heeft een ingebouwde pizza oven gestookt met hout (forno di legno). Alle attributen zijn aanwezig om heerlijk pizza te maken. Van deegrol tot pizza schep. Dus gaat goed komen.
Groet,
Ellen en Leon.

• 04 Oktober 2014 - 19:41

Cobi:

Hoi, bedankt dat ik een beetje mee mocht reizen met jullie, leuk waren de reisverslagen om te lezen. Fantastische dagen hebben jullie gehad en veel beleefd. Jammer dat het even tegenzat met je voet, Ellen, maar gelukkig gaat het weer de goede kant op met je. Bikkel!! Nog een hele fijne tijd daar, die jullie nog hebben te gaan. gr Cobi

• 04 Oktober 2014 - 21:38

Pia:

Hallo Ellen en Leon,

Lees net het verhaal van gisteren wat balen dat Ellen is gevallen, hopenlijk gaat het snel wat beter met haar, probeer er samen nog leuke dagen van te maken, en die 200 km komen nog wel een keer. Het was bijzonder leuk om jullie verhalen te mogen lezen. Veel liefs en beterschap van Bennie en Pia

• 05 Oktober 2014 - 10:41

Bep :

Hallo Ellen en Leon,
    Ik had even een paar reisverslagen gemist en nu lees ik dat Ellen gevallen is, Dat is jammer en pijnlijk. Maar intussen gaat het hopelijk iets beter. De reisverslagen waren erg leuk om te lezen. De foto's waren mooi en dat jullie genieten is zeker! Maak er nog een mooie tijd van en geniet in Rome met z'n allen.
    Lieve groeten Bep

• 05 Oktober 2014 - 10:46

Anita:

Een ander droomt van zo'n reis maar jullie trekken de 'stoute' schoenen aan en gaan gewoon! Stoer. Ik hoop dat jullie door de flinke dip nog kunnen genieten van de reis. Maar ik proef tussen de regels door dat dat ook gebeurt. Die 'forno di legno' lijkt me ook niet verkeerd. Heeft die pizza gesmaakt? Groetjes Anita

• 05 Oktober 2014 - 12:17

Stan:

Ik neem aan dat die pizza-oven tot in detail wordt vastgelegd zodat je straks thuis een bruikbare reproductie kunt maken. Goed voor mijn zusje zorgen dat weer op de been komt.

• 05 Oktober 2014 - 18:41

Gerry:

Jammer dat de trip iets anders gelopen is dan jullie verwacht en gehoopt hadden. Ellen, sterkte met je knie en pootje! Maar ik begrijp dat jullie er een positieve draai aan gegeven hebben en nog volop genieten. Het was erg leuk om jullie reisverslagen te lezen. En we hebben nog een keer 200 km tegoed.... Veel plezier nog en een goede reis naar Rome!

• 05 Oktober 2014 - 20:51

Frank En Marijke:

Cést dommage dat jullie deze trip vroegtijdig moeten afbreken maar een poging is gedaan en zoals
    je zelf al zegt mooi streven om de laatste 200 km. ooit nog uit te lopen. Hoop dat jullie nog een geweldige tijd hebben a bella Italia ciao ciao en Ellen sterkte met voetje en un bacio per voi

• 06 Oktober 2014 - 13:40

Ruth:

Och Ellen, wat jammer. Doet het erg zeer? Wat zul je balen, maar geloof me: het komt allemaal weer goed! En er zijn vele manieren om van deze vakantie te genieten!! Leon voegt de daad al bij het woord: bene!!! Heel veel liefs en groeten.
    Dankjewel voor al jullie reisverhalen en foto's.