3-10-2014 - Reisverslag uit Rignano sull'Arno, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu 3-10-2014 - Reisverslag uit Rignano sull'Arno, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu

3-10-2014

Door: Ellen en Leon

Blijf op de hoogte en volg LeonEllen

03 Oktober 2014 | Italië, Rignano sull'Arno

Hallo, lezers, volgers enzo,

Gisteren is op onze weg naar Spoletto Ellen vervelend gevallen. Niet ernstig maar wel zo dat doorwandelen geen optie is. We hebben onze wandeling gestaakt en de auto opgehaald om per auto het laatste gedeelte van de prachtige omgeving Umbrië en Lazio te bezichtigen.
Wel jammer maar we hebben een geweldige ervaring achter de rug die ver boven alles uitsteekt. En bij ieder nadeel hoort een voordeel. Zo blijft er nog 200 kilometer op ons verlanglijstje staan.
Verdere reisverslagen over onze wandeling volgen niet meer. We verheugen ons op het samenzijn met de kinderen in Rome van 19 t/m 24 oktober.
Liefs en Pax et Bonum.
Ellen en Leon

• 03 Oktober 2014 - 11:02

Fieke:

Toppers! Respect voor jullie! Geniet er nog van en heel veel plezier als iedereen langs komt!
    Dikke kus Fieke

• 03 Oktober 2014 - 13:16

Wendy (Buurtvrouw.):

Hoi buurtjes.
    Vervelend van die val. Geniet van de resterende tijd daar!!!
    Groetjes Wendy

• 03 Oktober 2014 - 13:40

Josephien Van Der Aart-Haentjes:

Dag Ellen en Leon,

wat een tegenvaller de val van Ellen. Ik hoop dat alles voorspoedig geneest en jullie nog een fijne resterende tijd heben.
    Ik heb in ieder geval genoten jullie reisverslag en somminge plaatsen in Umbrie waren voor mij ook niet en kan me voorstellen dat jullie op dat gebied ''verliefd'' zijn geworden.
    Trasimeno e.o. zijn prachtig, dus zeker de tocht naar Rome nog eens afmaken!

nogmaals een fijne tijd in Rome samen,
    Josephien

• 03 Oktober 2014 - 14:36

Hellen:

Hoi Ellen en Leon,

Wat ontzettend vervelend ,ging het goed met de voet en dan val je!! Heb met plezier de verslagen gelezen.
    Een fijne tijd nog daar!!! Liefs, Hellen

• 03 Oktober 2014 - 16:01

Anja :

Jullie kennende gaan jullie volop genieten van alles wat er nog komt. Het doel was nooit belangrijk, de ervaring des te meer en die is nog niet ten einde. Dank je wel voor de verhalen. Liefs van ons en een dikke knuffel van Bertus

• 03 Oktober 2014 - 16:17

Jan En Sylvia.:

Gatverdakke wat naar zeg. Jammer, maar ongetwijfeld 'n goede beslissing. geniet er nog fijn van en zeker als jullie samen zijn met de kinderen. wij vinden het 'n hele prestatie....en ja.... zo blijft er nog iets op het verlanglijstje staan. liefs van ons. xxx

• 03 Oktober 2014 - 18:07

Tante Annie:

Wat jammmer nou Toch zeker niets gebroken?.Hoe gaat het nu ?Moeten jullie de vakantie nu afbreken?Ellen ik hoop dat je gauw weer hersteld bent enweer volop kunt gaan genieten
    Je zou haast denken "het was te mooi om waar te zijn".
    Sterkte en beterschap!!!

• 04 Oktober 2014 - 11:28

Theo Ten Bruin:

PAX

Jammer, jammer, jammer. De heilige Geest heeft ander plannen met jullie beiden! Ik en wij wensen jullie een hele goede tijd verder in Italië, we zullen je missen in de verslaggeving. Geniet, bid en slaap goed.
    EN: doe Rome mijn hartelijke en liefdevolle groeten!

Ciao,
    Theo

• 04 Oktober 2014 - 13:08

Saskia Eulink:

Hey Leon en Ellen,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en wat jammer Leon, dat erbij de aardappel geen slokje eigen wijn werd aangeboden ;-)
    Ellen hoop dat je goed hersteld en heerlijk kunt genieten met je kids.
    Helaas heb ik geen flessenpost mogen ontvangen, maar Jan Smit verzacht de wond.
    Vier dat je bestaat!!
    Geniet van het prachtige Italië.
    Kus Sas

• 04 Oktober 2014 - 22:33

Netty :

Ha Ellen en leon,
    Gelukkig toch een prachtige eind gekomen en volgens de mooie verhalen echt genoten!
    Hopelijk knap je weer goed op en kunnen jullie met de kids nog samen genieten. Groetjes Netty