29-9-2014 - Reisverslag uit Spello, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu 29-9-2014 - Reisverslag uit Spello, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu

29-9-2014

Door: Leon en Elllen

Blijf op de hoogte en volg LeonEllen

29 September 2014 | Italië, Spello

29-9-2014
Goeoeoeden avond.
Vanuit Spello, Italië, een verhaaltje over de dag van vandaag.
In Assisi kregen we van het toeristenbureau een alternatieve route naar Spello.
Voor ons dus erg alternatief, veel asfalt, dus veel verkeer.
Als je de stilte gewent bent dan is dat effe wennen. Het was ook erg warm met 30 graden en dan op het asfalt.
Maar als je dan aan komt dan héb je ook wat.
Ze sturen ons naar geweldige plaatsen, waar wij onze ogen weer uitkijken.
We weten het zeker, we hebben ons hart verloren aan Umbrië!
We komen aan bij een Augustinus klooster, lieve, schuwe zustertjes die erg gesteld zijn op hun stiltes. Zij laten dan ook een priesterachtig iets de deuren voor ons openen doen en hij begeleid ons naar een mooi plekje.
We gaan een kleine houten deur door, die in een hele grote houten deur zit. Dan weer naar buiten om twee trapjes op te gaan en dan komen we op een binnenplaats met bloemen en deurtjes.
We komen in een donker gang en onze kamer is een oude cel.
Na een heerlijke douche zitten we lekker op de binnenplaats, drinken daar een biertje en wat water. Straks eten we nog een hapje en dan is het alweer tijd voor een dutje. Daar kijken we weer naar uit omdat we morgenvroeg weer bijtijds gaan vertrekken.

• 29 September 2014 - 21:39

Petra En Johannes:

Respect begint te groeien!