16-09-2013 - Reisverslag uit Stia, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu 16-09-2013 - Reisverslag uit Stia, Italië van LeonEllen - WaarBenJij.nu

16-09-2013

Door: Ellen&Leon

Blijf op de hoogte en volg LeonEllen

16 September 2014 | Italië, Stia

Nadat we gisteravond vooral gebroken zijn aangekomen in het dorp Consuma, krijgen we onderdak in een appartement. Het heeft een eigen keukentje en een wasmachine. Wat een luxe. En oh wat een honger, ETEN. Na een heerlijke lange nacht zijn we beiden benieuwd hoe het zal gaan. Als we s' ochtends wakker worden kijken we elkaar aan met de vraag wie er het eerst uit bed klimt. We hebben alle twee zo onze pijntjes en spreken af het er verder vandaag maar niet over te hebben.
Wat een stilte op straat, we steken de weg over om vanuit ons appartement in de bar te gaan ontbijten.
Daarna vertrekken we nog weer even de berg op, de reis begint zoals hij gister is geëindigd, een dode vogel op de weg. Vandaag een merel en gister een ekster. We slaan links af het bos in.
En de voorspelling komt uit: dalen, dat is heerlijk na gisteren 1050 mtr stijgen. Eigenlijk was het alleen klimmen, bij elke bocht hoopte je op een gegeven moment dat er dan even geen klim kwam.
Maar vandaag gaan we het beleven wat dalen is, om te weten dat we morgen 1100 mtr gaan klimmen

• 16 September 2014 - 19:04

Bennie En Pia :

Hallo Ellen en Leon,

Neem het petje voor jullie af, hoe gaat het met Ellen zijn voet?

Nog veel wandel plezier en we blijven jullie volgen

Groeten van ons uit zeddam

• 16 September 2014 - 20:56

Anja:

Goed begin is het halve werk toch....? Denk aan jullie zwetend, zwoegend en stil mopperend wetende welke klimmen jullie nog te wachten staan. Dit terwijl ik loop te sjokken in ons dorp met een oude hijgende *kerel" die bij ieder stukje groen zijn poot op beurt. De pijntjes gaan uiteindelijk over. Dikke kus van ons en een poot van Bertus.

• 16 September 2014 - 21:19

Tonny En Gerard:

Lieve Ellen en Leon,

Fijn dat het met de 2 berggeiten goed gaat en dat de Italianen jullie nu al lekker verwennen. Wij zijn natuurlijk zeer benieuwd wat jullie nog allemaal meemaken maar dat komt vast goed.

Nog veel plezier samen en groeten vanuit Ruurlo.

• 16 September 2014 - 21:24

Petra En Johannes:

Goed bezig hoor! Saluti,

• 18 September 2014 - 11:59

Marlies En Wim:

hoi jut en juul
    leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen.
    en.... genoten van jullie privaci of hadden jullie pottenkijkers?

liefs wim en marlies

• 18 September 2014 - 15:13

Theo:

Al afgevallen? en veel bidden hé!

• 20 September 2014 - 20:23

Josephine:

Heel leuk om jullie te kunnen volgen.
    lees de verhalen met plezier.
    Had jullie graag met z'n allen in die auto willen zien zitten.

Succes met het vervolg van jullie tocht.
    Respect en petje af.